דודי אמסלם דנה ויס / דודי אמסלם: "מנדלבליט השפיל את רה"מ, יש פה מזימה" | מעריב - דנה ויס ודודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90).

דודי אמסלם דנה ויס / דודי אמסלם: "מנדלבליט השפיל את רה"מ, יש פה מזימה" | מעריב - דנה ויס ודודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90).. דנה ויס ודודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90). במהלך הראיון דיבר אמסלם על חווית הריאיון הסוער והפיצוץ עם דנה ויס בערוץ 12 בשבוע שעבר וטען, כשאתה מדבר עם הידיים זה מחבר את הגוף. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש (שלישי) כי הממשלה בוחנת אפשרויות לגירוש מסתננים, לדבריו, לאור הסכם השלום שנחתם בין אתיופיה ואריתריאה. זה דבר שהוא לא מוסרי ברמה החברתית, צריך להשתמש בעד מדינה רק בדברים קשים מאוד, הבת שלי לא תתחתן עם עד מדינה. בכוונתי להתכנס לסיכומים ולניסוח של סעיפי.

תקרית מביכה למגישה דנה ויס: תזהר ממני דודי, דבר יפה על הילדה שלי. ההצעות עוררו ביקורת ונטען כלפיהן כי נועדו להגן על נתניהו. חכ והשר לשעבר דוד אמסלם התראיין היום (שני) בתוכנית שש עם עודד בן עמי בחדשות 12. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם.

סקירת עיתונות: נוני מוזס מכין קבלת פנים לג'ף בזוס, "האיש ...
סקירת עיתונות: נוני מוזס מכין קבלת פנים לג'ף בזוס, "האיש ... from cdn.the7eye.org.il
איפה רגב אמסלם ביטן מיקי גמליאל אוחנה הם כבר לא צוות מנצח. השר דודי אמסלם פילס את דרכו אל עמדת חלוקת הג'ובים בנחישות ובבוטות; בשבילי הוא תמיד ראש הממשלה. גם ראש הממשלה נתניהו התייחס לעניין בטוויטר וכתב: דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. דנה ויס, הפרשנית המדינית של קשת 12, העלתה אמש (שבת) סרטון וידאו לחשבון הטוויטר שלה, בעת שהמתינה לעליית ראש הממשלה, רעייתו ובנו לטיסה לוושינגטון. האפס הזה • לאחר מכן התנצלה ויס בחשבון הטוויטר דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? ראשי כל החדשות רץ ברשתדודי אמסלם:

ר נאום סימנובסקי פרופ' נטליה סימנובסקי דר אדוארד אברבוך פרופ' איתן בכר דר דנה דליה קלימן לוי דר מרטין טולדנו פרופ' בנימין לרר ברנרד דר אורלי שושני דר יעקב שלמה וסטפריד דר עילית כהן דר יבגני קגנוב פרופ' ריפעת ספדי פרופ' עופר גפרית דר אברהם שווארץ פרופ' צבי אקרמן הרש לייב דר מיכאל הלפרט.

על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. שר המדע והטכנולוגיה, ח״כ יזהר שי, קורא במכתב שנשלח הבוקר לראש הממשלה לדרוש מהשר דודי אמסלם לחזור בו מדברים שאמר נגד רשויות החוק, או לשחררו מתפקידו. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. יור הקואליציה דודי אמסלם מהליכוד, ידידו הקרוב של המועמד החרדי יוסי דייטש, הודיע בראיון לגלצ שהוא תומך בשר זאב אלקין, בבחירות המתקרבות לראשות העיר ירושלים בראיון ביומן הערב של גלצ הערב (ראשון) הסביר חבר הכנסת דודי אמסלם, את תמיכתו בבחירות המתקרבות בשר זאב אלקין: לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אמא שלו. תזהר ממני דודי, דבר יפה על הילדה שלי. התקופה היא סוף 2013 כאשר ועדת הפנים בראשותו דנה בהצעתו של חכ ביטן, שביקשה להגביל את תקופת ההשעיה המקסימלית של עובד מדינה. האפס הזה • לאחר מכן התנצלה ויס בחשבון הטוויטר דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? אחרי הביקורת שהפנה הבוקר שמעון ריקלין כלפי חבר הכנסת דודי אמסלם, החכ מהליכוד הגיע אתמול (ראשון) לאולפן ערוץ 20 לראיון אצל אראל סגל. דוִד (דוּדי) אמסלם (נולד ב־11 באוגוסט 1960) הוא שר הדיגיטל הלאומי וחבר הכנסת מטעם סיעת הליכוד. דנה ויס, הפרשנית המדינית של קשת 12, העלתה אמש (שבת) סרטון וידאו לחשבון הטוויטר שלה, בעת שהמתינה לעליית ראש הממשלה, רעייתו ובנו לטיסה לוושינגטון. בדצמבר 2017 הודיע נתניהו כי הנחה את יור ועדת הפנים של הכנסת, דודי אמסלם, ממובילי חוק ההמלצות, לדאוג לכך שהצעת החוק לא תחול על חקירותיו של נתניהו190. חכ והשר לשעבר דוד אמסלם התראיין היום (שני) בתוכנית שש עם עודד בן עמי בחדשות 12.

מיד לאחר פרסום התיעוד המביך געשה הרשת ואף נשמעו טענות זועמות על כך שוויס כינתה את יאיר נתניהו אוטיסט. דנה ויס ודודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90). אל תטיפי לנו מוסר, תשתי קצת מים. במהלך הראיון דיבר אמסלם על חווית הריאיון הסוער והפיצוץ עם דנה ויס בערוץ 12 בשבוע שעבר וטען, כשאתה מדבר עם הידיים זה מחבר את הגוף. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם.

סקירת עיתונות: נוני מוזס מכין קבלת פנים לג'ף בזוס, "האיש ...
סקירת עיתונות: נוני מוזס מכין קבלת פנים לג'ף בזוס, "האיש ... from cdn.the7eye.org.il
אל תטיפי לנו מוסר, תשתי קצת מים. מסעו הפתלתל עבר בהדחה מעיריית סיפור סיום תפקידו של השר דודי אמסלם כראש אגף בעיריית ירושלים ידוע למעטים. דורשים להנציח את הנבחרת צפו: חכ דודי אמסלם לא נבהל מהביקורת על השפה הבוטה שלו: חכ והשר לשעבר דוד אמסלם התראיין היום (שני) בתוכנית שש עם עודד בן עמי בחדשות 12. אנחנו אנשי ליכוד ואני תומך במועמד ליכודי. יאיר נתניהו מזכיר לדנה ויס את התיעוד המביך. בדרך כלל עד מדינה זה עבריין שנותנים לו צ'ופר רק כדי להעיד.

הפתרון שלנו הוא השלום שנוצר בין אריתריאה לאתיופיה, אמר ראש הממשלה בכנס פעילי ליכוד בתל אביב לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, אני לא רוצה להכביר במילים.

על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. איפה רגב אמסלם ביטן מיקי גמליאל אוחנה הם כבר לא צוות מנצח. מסעו הפתלתל עבר בהדחה מעיריית סיפור סיום תפקידו של השר דודי אמסלם כראש אגף בעיריית ירושלים ידוע למעטים. ר נאום סימנובסקי פרופ' נטליה סימנובסקי דר אדוארד אברבוך פרופ' איתן בכר דר דנה דליה קלימן לוי דר מרטין טולדנו פרופ' בנימין לרר ברנרד דר אורלי שושני דר יעקב שלמה וסטפריד דר עילית כהן דר יבגני קגנוב פרופ' ריפעת ספדי פרופ' עופר גפרית דר אברהם שווארץ פרופ' צבי אקרמן הרש לייב דר מיכאל הלפרט. דנה ויס ודודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90). תקרית מביכה למגישה דנה ויס: על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. בשבילי הוא תמיד ראש הממשלה. חכ דודי אמסלם תוקף את הכתבת המדינית של חדשות 12, הם שונאים את נתניהו בגלל אמסלם וביטן. במהלך הראיון דיבר אמסלם על חווית הריאיון הסוער והפיצוץ עם דנה ויס בערוץ 12 בשבוע שעבר וטען, כשאתה מדבר עם הידיים זה מחבר את הגוף. יור הוועדה חכ דודי אמסלם אמר שהוא מציע לטפל בתיקונים ובתמריצים המוצעים בתיקון ישיר לחוק השירות הלאומי ולא במסגרת הצעת החוק הנוכחית. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. חדשות 12 והעיתונאית דנה וייס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה נתניהו,יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה?

דנה ויס, הפרשנית המדינית של קשת 12, העלתה אמש (שבת) סרטון וידאו לחשבון הטוויטר שלה, בעת שהמתינה לעליית ראש הממשלה, רעייתו ובנו לטיסה לוושינגטון. אחרי הביקורת שהפנה הבוקר שמעון ריקלין כלפי חבר הכנסת דודי אמסלם, החכ מהליכוד הגיע אתמול (ראשון) לאולפן ערוץ 20 לראיון אצל אראל סגל. יאיר נתניהו מזכיר לדנה ויס את התיעוד המביך. דנה ויס גידפה את יאיר נתניהו ולאחר מכן התנצלה, נתניהו הבן הגיב לה: תזהר ממני דודי, דבר יפה על הילדה שלי.

weekend אודות
weekend אודות from www.weekend.co.il
אחרי הביקורת שהפנה הבוקר שמעון ריקלין כלפי חבר הכנסת דודי אמסלם, החכ מהליכוד הגיע אתמול (ראשון) לאולפן ערוץ 20 לראיון אצל אראל סגל. דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. מי שהתרעם על אמסלם זה לא השמאל זה יאיר לפיד שמעבר להיותו איש מרכז שבא מהימין הוא אבא לילדה אוטיסטית. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. חכ והשר לשעבר דוד אמסלם התראיין היום (שני) בתוכנית שש עם עודד בן עמי בחדשות 12. בדצמבר 2017 הודיע נתניהו כי הנחה את יור ועדת הפנים של הכנסת, דודי אמסלם, ממובילי חוק ההמלצות, לדאוג לכך שהצעת החוק לא תחול על חקירותיו של נתניהו190. תודה על תרומתך לקמפיין הליכוד. בפרוטוקול הולילנד מופיע כיצד השר דודי אמסלם נעצר ונחקר פעמיים:

השר דודי אמסלם תקף את היועמש אביחי מנדלבליט ואת המשנה ליועמש דינה זילבר והורה להתעלם מחוות דעתה:

אחרי הביקורת שהפנה הבוקר שמעון ריקלין כלפי חבר הכנסת דודי אמסלם, החכ מהליכוד הגיע אתמול (ראשון) לאולפן ערוץ 20 לראיון אצל אראל סגל. תקרית מביכה למגישה דנה ויס: דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. יור הוועדה ביקש ממשרד האוצר להגיע לנוסחה לסנקציות עד יום שלישי. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש (שלישי) כי הממשלה בוחנת אפשרויות לגירוש מסתננים, לדבריו, לאור הסכם השלום שנחתם בין אתיופיה ואריתריאה. שני הפרשנים התעמתו באולפן חדשות 12: For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for דודי אמסלם. ראשי כל החדשות רץ ברשתדודי אמסלם: חכ דודי אמסלם תוקף את הכתבת המדינית של חדשות 12, הם שונאים את נתניהו בגלל אמסלם וביטן. רק עכשיו נחתנו ושמתי לב שבסרטון שהעלתי אמש נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אמא שלו. אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה.

בני גנץ הוא לא אוטיסט מר אמסלם דודי אמסלם. ר נאום סימנובסקי פרופ' נטליה סימנובסקי דר אדוארד אברבוך פרופ' איתן בכר דר דנה דליה קלימן לוי דר מרטין טולדנו פרופ' בנימין לרר ברנרד דר אורלי שושני דר יעקב שלמה וסטפריד דר עילית כהן דר יבגני קגנוב פרופ' ריפעת ספדי פרופ' עופר גפרית דר אברהם שווארץ פרופ' צבי אקרמן הרש לייב דר מיכאל הלפרט.

Posting Komentar

0 Komentar